welkang... welkang... to my blog Cgu Mizan

ilmu yang sempurna lahir dari pendidikan yang ikhlas, jujur, keyakinan dan paling penting adalah menghargai pengorbanan ibubapa, guru dan diri sendiri.... muafakat, saling berganding bahu, kerjasama satu pasukan pasti dapat 'MELESTARIKAN PENDIDIKAN TERBILANG'...

aku seorang cikgu. sudah banyak rentetan pengalaman pahit dan manis yang telah aku lalui... sudah 25 tahun aku mengajar disalah sebuah sekolah menengah dan sekarang beralih angin mengajar di Kolej Vokasional di negeri terengganu, sudah beribu-ribu orang bekas anak didikku... ada yang dah bersuami/isteri, ada yang tak kahwin-kahwin lagi... acapkali juga aku berselisih @ berjumpa tanpa dirancang, alhamdulillah ramai juga yang menegur sapa, ajak gi kedai pekene teh tarik, ajak gi rumah... ini kebanyakkan bekas pelajar yang dulunye mase kat sekolah adalah pelajar bermasalah... kene rotan, pumping, denda(maklumlah dulu aku warden asrama, kini guru disiplin pulak).... tp diorang anggap itu satu pengalaman mengajar erti kehidupan... sebenarnya ramai juga yang berselisih tapi tak nak tegur, apa lagi memalingkan muka pulak... tak pa itu hak diorang..... yang penting kerja buat aku ikhlas demi anak bangsa... aku tetap aku

kepada semua warga pendidik semoga usaha, kesungguhan dan bakti cikgu mendapat rahmat dan limpahan kurniaNya.GURU PENJANA TRANSFORMASI PENDIDIKAN NEGARA. semoga cikgu dan keluarga dalam naungan danlindunganNya. amin.. allahhu akhbar.

sambil duk rileks tu, bolehlah kita berkongsi idea, maklumat dan pandangan dalam semua kategori yg diketengahkan; PENDIDIKAN, ISU SEMASA, TAZKIRAH, SUKAN, JALANG-JALANG CARI MAKANG, CHERY EASTAR CLUB dan CATATAN KU...

Ahad, 21 Jun 2015

'Review' NORDWIND HOTEL, CHIANG MAI


 Assalamualaikum...
saja-saja peningkan kepala mensurvey hotel-hotel di CHIANG MAI bagi persediaan ke sana pada bulan OGOS ni... pokok pangkal cara aku survey adalah dari sudut lokasi, komen dari pengunjung, fasiliti bilik n yang paling penting.. harga berbaloi..

 Nordwind Hotel 

64/8 Ragang Rd. Lane 2 Haiya district Muang, Chang Khlan, Chiang Mai, Thailand 50100 
semuanya dah menepati kriteria yang aku nak.. cuma dari sudut location cam was-was.. target aku adalah di kawasan chang khlan.. kalu boleh berhampiran night bazaar, tempat yang betul-betul hapening... tp rasa dah ok, jarak dengan night bazaar, anursan market 0.8 KM. Layan review foto hotel...

pandangan hadapan

superior

ruang utama



Nordwind Hotel, terletak di Chang Khlan, Chiang Mai, merupakan satu pilihan popular bagi para pelawat. Dari sini, tetamu boleh menikmati akses mudah kepada semua yang bandar meriah ini boleh tawarkan. Dengan lokasi yang mudah, hotel ini memberikan akses mudah ke tempat yang anda perlu lawati di bandar.



Ambil kesempatan daripada pelbagai perkhidmatan dan kemudahan yang tiada tandingan di hotel Chiang Mai ini. Untuk keselesaan dan kemudahan tetamu, hotel ini menawarkan Wi-Fi percuma dalam semua bilik, meja penyambut tetamu 24-jam, perkhidmatan di bilik 24-jam, kemudahan bagi tetamu kurang upaya, daftar masuk/daftar keluar ekspres.




Nordwind Hotel mengandungi 54 bilik yang dihias indah dan menawarkan internet tanpa wayar (percuma), akses internet (wayarles), panggilan kejut, bilik tidak merokok, pendingin hawa. Sama ada anda peminat kecergasan atau hanya mencari cara untuk bersantai setelah seharian bekerja, anda akan dilayan oleh kemudahan rekreasi kelas tertinggi seperti urut. Temui gabungan yang menarik antara perkhidmatan profesional dan pelbagai kemudahan yang ada di Nordwind Hotel.




harga promosi yang aku dapat pada bulan 8/2015 ialah RM65/night



booking NORDWIND HOTEL via EXPEDIA


Tiada ulasan:

Catat Ulasan